lunes, 10 de junio de 2013

Valoració final del meu bloc


Aquesta assignatura ha estat una “mica” angoixant i estressant al mateix temps, ja que no va començar com jo imaginava. Al principi del semestre hem va costar enganxar-me, però poc a poc i amb ganes d’aprendre crec que he pogut assolir els objectius de l’assignatura.

Ha estat un semestre ple de molt de treball amb l’eina del bloc, però al mateix temps realitzant el quadern això ha fet una mica pesada l’assignatura perquè pareixia que no arribava el fi.

Però cal recalcar que he arribat al final, que he après moltíssim, he tocat temes nous, he conegut persones noves, he pogut viure de nou les meves pràctiques, he après de les pràctiques dels meus companys, per tant, puc dir que l’assignatura ha set interessant, tant pels temes tractats com per la part de treballar el bloc de manera autònoma. Ja que això és el futur, són les noves tecnologies, les noves eines dels nostres petits. Que poc a poc, van entrant dins de les aules. El bloc genera processos de transformació en l’aprenentatge, amb la finalitat de crear un nou coneixement. Per aquesta raó crec que és important treballar-ho com una eina més dins l’aula. En definitiva, crec que el haver utilitzat aquesta eina ens ajudarà en un futur.


Puc dir que la meva motxilla d'aprenentatges s’ha omplert una mica més, però encara queda molt per aprendre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario