lunes, 10 de junio de 2013

Valoració de les competències assolides


Arribant al final del semestre, al final de l’assignatura hem toca dir que m’ha fet reflexionar molt sobre les meves pràctiques i també aprendre sobre els meus companys amb els seus treballs.

He adquirit noves competències, les més importants la de contrastar i cercar informació, saber quins són els meus punts febles, reconèixer que no tot és cosir i cantar que s’ha de treballar, per tant, aprendre dels meus errors, per a poder ser una bona docent dins d l’aula on estic treballant ara.

També crec que és essencial reflexionar sobre el nostre dia a dia, sobre com ha anat el dia, si hem fet el que havíem de fer, com ho hem fet, si podem millorar la nostra pràctica, hem de tenir en compte que cada infant és diferent, hem de saber adaptar les nostres activitats per a cada infant i això implica reflexionar sobre el grup- classe, l’espai i el temps.  La nostra feina és de les més importants que podem trobar, a partir dels nostres coneixements fem créixer petites persones que a la llarga seran unes grans persones.

També he de dir que en les primeres entrades hem va costar una mica adonar-me’n de les meves competències, però vaig demanar ajuda i vaig ser escoltada, per tant poc a poc he anat sabent interpretar les meves competències fins arribar el punt que ja sabia quines estava utilitzant en cada entrada.

Per acabar dir que aquestes competències ens haurien d’acompanyar tota la nostra vida com a futures Mestres així tindríem un marc de referència.


No hay comentarios:

Publicar un comentario