Avui
aprofitaré que hem comentat l’horari
dels infants, he de dir que per fer un horari hem de tenir en compte les necessitats
del infants, més bé, ens hem d’ajustar als seus horaris.
Totes les
activitats que realitzem durant el matí són igual d’importants, des de l’hora
de dormir, fins l’hora de joc lliure. Per tant, les educadores hem de saber
cobrir totes les necessitats bàsiques dels infants, ja que hi ha una falsa
creença on es diu que els infants només aprenen amb activitats dirigides, he de
dir que això no és real, que amb una rutina
com és l’esmorzar els petits aprenen moltes coses, principalment creen
un vincle d’afectivitat amb la persona adulta, aquesta cosa és prou important
com per estar el temps que l’infant necessiti.
Un altre
punt a destacar avui és com està col·locada l’aula i com està decorada, he de
dir que decorada no significa que estigui “polida”, sinó que les parets de la
classe transmetin coneixements, és a dir, perquè hi ha una cosa penjada i no
una altra, per a que la tenim, quan de temps passarà allà amb els infants...
Les
competències que he treballat són la 4.1, perquè he revisat el marc teòric per tenir més
informació sobre els horaris i els espais de l’aula, la 3.2 i la 3.3 perquè he
reflexionat sobre l’espai i el temps que era el que em demanava l’enunciat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario