- Títol: “La pràctica educativa a Eivissa, de
cero a tres anys”
- Finalitat i objectius:
- Crear
un medi visual per mostrar les diferents metodologies emprades en diferents
escoletes (privades o públiques).
- Comparar
les metodologies.
- Possibilitar
la reflexió i comparació del tema a classe a partir del documental.
- Número de filmacions: 7 filmacions en total.
- Una
gravació d’una escoleta (Eduka, privada): 2 filmacions de dos
entrevistes a dos educadores ( Ubicació del municipi de Jesús).
- Una
gravació d’una escoleta (Cas Serres, pública):2 filmacions de dos
entrevistes a dos educadores (C/Felip Curtoys i Valls, S/N. Barri de Cas
Serres).
- Una
gravació d’una educadora que treballa a l’escoleta pública Es
Fameliar (Ubicació municipi Santa Eulària).
- Gravació
d’una pràctica: narració d’un conte (CEIP Cas
Serres).
- Gravació
d’una pràctica: activitat d’experimentació a l’aula. (CEIP
Santa Eulària).
4. Destinataris:
Aquest projecte va dirigit al estudiants
d’Educació Infantil (GEDI), encara que també podria servir per a les
famílies, professionals de l’àmbit infantil en general.
5. Justificació:
Partim del nostra interès per saber
com ha evolucionat les metodologies que s’empren en diferents escoletes, tant
d’àmbit educatiu públic com privat. Per tal motiu, la nostra tasca ha estat la
filmació d’educadores d’ambdues escoles, de manera que comencem a
assabentar-nos d’aquestes. Hem triat aquest tema per mostrar, especialment als
estudiants que no hagin realitzar pràctiques a les escoletes, com es duu a
terme el dia a dia la metodologia en aquestes, és a dir, el transcurs de les
activitats diàriament.
Penso que en
aquest cas he treballat la competència 1.2. Reflexiona i pondera sobre elements
que porten a una bona actuació professional, ja que en tot moment he exposat
les meves opinions.
No hay comentarios:
Publicar un comentario